Reklama je hodnotená ako základná súčasť mediálneho plánu. S tvorivými možnosťami ako žiadne iné médium, reklama má silu vo fyzickom i virtuálnom svete. Je to svet PHYGITAL!

Termín phygital (zmiešanie “fyzikálneho” a “digitálneho”) sa začal objavovať pred niekoľkými rokmi, najmä pokiaľ ide o to, ako by značky mali bezproblémovo spájať dva svety – skutočný a digitálny.

Ak dennodenne obchádzate reklamu a potom znova vidíte túto značku na akomkoľvek type zariadenia, vedomie ju odráža, značka má väčšiu váhu a vytvára dlhodobejší dojem. Obidva vplyvy sa navzájom posilňujú. Outdoor je kľúčovým mediálnym nákupom na posilnenie digitálnych správ v reálnom svete. Zvyšuje počet divákov online, aby vyhľadávali viac informácií. Je zasadený do nášho každodenného života, pripravený doručiť správu v pravý čas správnemu publiku.

Mnohé špičkové spoločnosti v oblasti technológií a spoločenských médií sú veľkí inzerenti v outdoore. Tech spoločnosti využili túto silnú kombináciu, pričom si uvedomili, aký vplyv môže mať správa phygitalu. Takmer štvrtina z top 20 outdoorových inzerentov v roku 2016 boli spoločnosti ako Google, Facebook, Twitter, Snapchat.

 

OBSAH JE KRÁĽ
Áno, je toho veľa a nie všetko je dobré. Najpresvedčivejšou kreatívou je spojenie emocionálneho príbehu s publikom. Pozrime sa na krásnu kreatívu Twitter.